درباره ما آي كادو

طراحي و راه اندازي وب سايت، سئو و بهينه سازي وب سايت، طراحي و برنامه نويسي نرم افزار و اپليكيشن، خدمات وب، تبليغات اينترنتي، بازاريابي اينترنتي

درباره ما

كادو چيست؟

هديه يا كادو، كه به آن پيشكش، ارمغان يا تحفه نيز مي‌گويند، چيزي است كه آن را بدون انتظار دريافت چيزي ديگر به شخص ديگري تقديم كنند. اگر چه ممكن است در مقابل هديه دادن، چشم داشت هديه‌اي متقابل داشت، اما هديه چيزي است كه آن را به رايگان مي‌بخشند و نشانه لطف‌ مي باشد.

تاريخچه هديه دادن:

هديه دادن شايد يكي از قديمي ترين فعاليت هاي انساني باشد كه به ما قبل تمدن بشر و به خواستگاه گونه ما بر مي گردد. بطوري كه حتي در فرهنگ اوليه غارنشيني، هديه دادن فعاليت متداول و رايجي براي ابراز علاقه و محبت ديگران بوده است. نوع ديگر هدايا به عنوان يك نماد و سمبلي تعريف شده است كه رهبران قبيله يا دسته ها براي قدرداني يا احترام و يا تشكر به يكديگر تقديم مي كردند.

در زمان هاي ما قبل تمدن، اين هديه ها اغلب از طبيعت بدست مي آمدند. بر اساس يافته هاي گذشته باستان شناسان مثلا يك هديه مي توانست سنگي با ظاهري عجيب يا دندان يك حيوان باشد. زماني كه انسان به تمدن دست پيدا كرد و توانست ابزارو وسايل بسازد، هدايا رفته رفته از نظر ماهيتي يا كاركردي پيچيده تر شدند. بطور مثال درون دندان ها با كمك ابزار سوراخ هايي ايجاد شد و در كنار سنگ هاي قيمتي ديگري قرار گرفت و تشكيل يك گردنبند زينتي بسيار زيبا را داد.

ارزش اجتماعي هديه دادن در سراسر تاريخ پيدايش بشر قابل شناسايي بوده و است. براي هزاران سال، برخي فرهنگ هاي بومي در مراسمي به نام potlatch شركت ميكردند. در اين مراسم اجتماعي پيچيده، آيين بخشيدن و هديه دادن گرامي داشته مي شد. هرچند تفسير هاي فرهنگي متفاوتي وجود دارد ولي در فرهنگ باستاني مذكور هر خانواده كه بيشتر از سايرين بخشيده بود، از احترام و سطح اجتماعي بيشتري برخوردار مي شد. و احترام و منزلتي كه هر خانواده دريافت مي كرد با مقداري كه بخشيده بود رابطه مستقيم داشت.

يكي از لذت‌هاي بزرگ زندگي، هديه دادن و هديه گرفتن است. اين رسم در همه فرهنگ‌ها وملت ها وجود دارد. ما همواره در مناسبت‌هاي مختلف و به بهانه‌هاي گوناگون دوست داريم به ديگران هديه بدهيم و يا اين كه انتظار دريافت هديه از ديگران را داريم.

با توجه به اينكه هديه دادن و هديه گرفتن اتفاقاتي خوب وبسيارخوشايند براي هر دو طرف هستند، بهتر است كه در اين موقعيت‌ها با رعايت آداب و رسوم، آن لحظات و موقعيت‌ها را به بهترين شكل ممكن در ذهن ها ماندگار كنيم.

 

 

هديه دادن و هديه گرفتن در هميشه و از قديم وجود داشته و هست و مورد توجه انسان بوده و مردم در جشن ها و مناسبت هاي مختلف به يكديگر هديه مي دهند. هديه دادن باعث محكم شدن وصميميت بيشتر روابط بين افراد مي شود و بهترين روش براي نشان دادن توجه و علاقه به طرف مقابلمان است و باعث به وجود آمدن احساسات خوب ومحبت و شادي در هر دو طرف مي شود.

هديه  هر چيزي باشد مي تواند سبب خشنودي وخوشحالي ديگري شود و به‌ويژه انرژي مثبتي چون بخشندگي يا مهرباني باشد.

كادو دادن مي تواند به هر مناسبتي باشد، تعطيلات، تولدها، قبولي دانشگاه يا ازدواج ها، مهماني ها و در هر مراسم شادي فرصت بسيار خوبي براي تقويت اين روابط است.

افراد با هديه دادن سعي دارند تشكر و قدرداني، عشق و محبت وصميميت و به يادبودن مناسبت‌هاي خاص را نشان دهند و با اين كار پيامي مبني بر دوست داشتن و مهم بودن طرف مقابل را برسانند. هديه ها علي‌رغم ارزش مادي، داراي ارزش‌هاي معنوي نيز هستند كه اين ارزش همان احساساتي در آن است كه به فرد مورد نظر تقديم مي‌شود.

هديه دادن كاري بسيار سخت و پيچيده‌اي است و قبل از انتخاب هديه بايد آداب و اصول صحيح آن را به خوبي بدانيم،

هديه دادن و تهيه هديه مناسب هميشه كار آساني نيست و معمولاً با نزديك شدن به مراسم و مناسب هاي مختلف تبديل به دغدغه براي بسياري از افراد مي شود؛ چرا كه براي تهيه هديه خوب و مناسب بايد به فاكتورهاي زيادي توجه داشت كه از آن جمله مي توان به،جنسيت، سليقه طرف مقابل و مورداستفاده بودن محصول براي آن فرد، قيمت، بسته بندي و كادو پيچي و … اشاره كرد.

معرفي:

امروزه با توسعه فضاهاي مجازي باعث شده است روش هاي خريد مشتريان به كلي تغيير كند. مزاياي خريد از طريق اينترنت هر روز افراد بيشتري از مردم را به اين روش خريد ترغيب كرده كه نياز هاي خود را از طريق خريد اينترنتي تامين نموده و شيوه خريد مدرن را جايگزين روش هاي ديگر كنند.ما در آي كادو اين شرايط را فراهم آورديم كه با پيشنهاد هاي ويژه دل عزيزانتان را خوشحال كنيد وخريدي آسان و ومطمئن را تجربه كنيد.

آي كادو در تلاش است تا فرهنگ زيباي هديه دادن در بين انسان ها را زيباتر سازد و به جاي خريد هديه به صورت فيزيكي و سنتي از طريق سايت اينترنتي آي كادو، پيشنهاد هاي جالب و متفاوتي براي هديه دادن ارائه دهد كه امكان تهيه و استفاده آنها به صورت اينترنتي فراهم شده است. يكي از اهداف ديگر آي كادو در خريد اينترنتي هديه، صرفه جويي در وقت و زمان مشتريان عزيز است كه گرانبهاترين ارزش ها را دارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد