ديجيتال ماركتينگ(به انگليسي: Digital marketing) يا بازاريابي اينترنتي نوعي از بازاريابي محصولات يا خدمات است كه با استفاده از فناوري هاي ديجيتال و اغلب در اينترنت از طريق تلفن هاي همراه و ديگر لوازم الكترونيك از قبيل رايانه يا كامپيوتر، تبلت، گوشي موبايل و هر رسانه ديجيتال ديگر انجام مي شود. اين نوع از بازاريابي تبليغاتي است كه به دليل ارزاني، ماندگاري زياد و فراگير بودن آن همزمان با رشد ابزارهاي اطلاع رساني و روابط عمومي جايگاه خاصي را در بين تبليغاتي ها باز كرده است.
شبانه روزي و بي وقفه بودن ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي اينترنتي و قابليت ايجاد تغييرات بصورت به روز باعث شده اين نوع تبليغات به خصوص زماني كه شركت ها از لحاظ منابع مالي با مشكلات مواجه هستند بسيار كارامد تر و پر استفاده تر شوند.
- دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۱ ۱۴:۰۹
- ۱ بازديد
- ادامه مطلب
- ۰ نظر