نحوه ايجاد تگ H1 كامل براي سئو وب سايت

طراحي و راه اندازي وب سايت، سئو و بهينه سازي وب سايت، طراحي و برنامه نويسي نرم افزار و اپليكيشن، خدمات وب، تبليغات اينترنتي، بازاريابي اينترنتي

گروه سئو وب سايت وان بصورت كاملا تختصصي سعي كرده است كه بهترين خدمات وب در كشور عزيزمان ايران را براي شما عزيزان ارائه دهد، هم اكنون مجموعه وب سايت وان براي طراحي وب سايت، طراحي نرم افزار، سئو وب سايت ، بهينه سازي وب سايت ، ديجيتال ماركتينگ، برنامه نويسي اپليكيشن ، طراحي سايت ، سئو سايت ، سوشال مديا ماركتينگ ، پشتيباني وب سايت ، توليد محتوا ، تبليغات گوگل ادوردز ، خدمات بازاريابي اينترنتي ، خدمات تبليغات اينترنتي ، خدمات شبكه اجتماعي ،خدمات توليد محتوا ، خدمات مشاوره وب سايت ، خدمات نمايندگي وب سايت ، خدمات تمپليت وب سايت ، خدمات قالب وب سايت ، افزايش رتبه وب سايت ، راه اندازي كسب و كار اينترنتي ، ثبت وب سايت در گوگل با بكارگيري از متد هاي حرفه اي و درجه يك به صورت كاملا تخصصي فعاليت دارد، 

فرقي نمي كند كه يك فروشگاه كوچك مامان و پاپ را اداره كنيد يا يك شركت ميليارد دلاري. بازاريابي محتوا كار مي كند. فقط به نحوه رشد صنعت بازاريابي محتوا در سال هاي اخير نگاه كنيد. برچسب h1 - اهميت محتوا در اين مقاله، من فقط قصد ندارم بازاريابي محتوا را ستايش كنم. در عوض، من قصد دارم به چيزي كه بيشتر مردم در مورد آن صحبت نمي‌كنند عميقاً بپردازم: يك بخش كوچك از بازاريابي محتوا به نام تگ H1. در حقيقت، اكثر سئوكاران، بازاريابان محتوا، توسعه دهندگان وب و بازارياب ها كمي در مورد H1 مي دانند. اين مي تواند يك مشكل باشد. ما آنقدر به شنيدن در مورد H1، استفاده از H1 و صحبت در مورد H1 عادت كرده ايم، كه متوقف نمي شويم و به اين فكر نمي كنيم كه چگونه آنها را به گونه اي بنويسيم كه براي كاربران و موتورهاي جستجو جذاب باشد. با اين حال شما متفاوت هستيد شما در حال خواندن اين مقاله هستيد و مي خواهيد روش دقيق توليد H1 هاي عالي را بياموزيد كه بازاريابي محتواي شما را به سطح بالاتري برساند. H1 چيست؟ H1 يك تگ HTML است كه عنوان يك وب سايت را نشان مي دهد. اجازه دهيد آن را باز كنم. HTML: مخفف Hypertext Markup Language است. اكثر وب سايت ها از اين زبان براي ايجاد صفحات وب استفاده مي كنند. برچسب: يك تگ HTML قطعه كدي است كه به مرورگر وب شما مي گويد چگونه محتوا را نمايش دهد. عنوان: HTML داراي شش تگ عنوان مختلف است: H1، H2 و غيره. H1 مهمترين تگ در نظر گرفته مي شود و H6 كمترين اهميت را دارد. تگ ها اغلب از بزرگ (يا مهمترين) به كوچكترين (يا كم اهميت ترين) قالب بندي مي شوند. تگ h1 - سطوح برچسب اگر بخواهيد يك H1 در HTML ايجاد كنيد، به شكل زير است:

سلام، نام من هدر وان است!

مشاوره با نيل پاتل ببينيد آژانس من چگونه مي تواند ترافيك زيادي را به وب سايت شما برساند سئو - باز كردن حجم عظيمي از ترافيك سئو. نتايج واقعي را ببينيد. بازاريابي محتوا - تيم ما محتواي حماسي ايجاد مي كند كه به اشتراك گذاشته مي شود، لينك ها را دريافت مي كند و ترافيك را جذب مي كند. رسانه پولي - استراتژي‌هاي پولي مؤثر با بازگشت سرمايه روشن. يك تماس رزرو كنيد. مي توانيد خودتان به اين موضوع نگاهي بيندازيد. هر صفحه وب (ترجيحاً يك وبلاگ با كيفيت خوب) را باز كنيد و اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد. ابتدا مطمئن شويد كه در يك صفحه وب هستيد. برچسب h1 - نمونه پست وبلاگ براي يافتن برچسب h1 در كد منبع سپس كد منبع را مشاهده كنيد. براي انجام اين كار، من از يك ميانبر صفحه كليد براي كروم (Mac) استفاده مي كنم: command + Option + u (علامت مثبت را فشار ندهيد، فقط دستور، گزينه و u را همزمان نگه داريد). دستوراتي كه براي باز كردن كد منبع استفاده مي كنيد بسته به مرورگر و پردازنده اي كه استفاده مي كنيد متفاوت است. همچنين مي توانيد روي View → Developer → View Source (در Chrome) كليك كنيد: برچسب h1 - نحوه مشاهده كد منبع از راه طولاني اين چيزي است كه هنگام مشاهده كد منبع خواهيد ديد: برچسب h1 - كد منبع را مشاهده كنيد بعد، تگ h1 را جستجو كنيد. CTRL + F را فشار دهيد تا ويژگي جستجو در مرورگر شما باز شود. باز هم، من از كروم استفاده مي كنم، اما اكثر مرورگرها از اين عملكرد استفاده مي كنند. وقتي CTRL + F را فشار مي‌دهم، نوار جستجوي كوچكي را در گوشه سمت راست بالاي پنجره مرورگر مي‌بينم. h1 را تايپ كنيد. برچسب H1 - وارد كردن آن در جعبه جستجو در كد منبع سپس، Enter را فشار دهيد. كروم h1 را در اين صفحه برجسته مي كند. تگ H1 - يافتن در كد منبع مقداري كد مداخله اي بين تگ شروع و تگ پايان وجود دارد، اما تگ وجود دارد. كپي داخل تگ h1 «چگونه گروه فيسبوك خود را فعال و درگير نگه داريد» است. خودشه. بسيار ساده به نظر مي رسد، اما h1 تأثير زيادي دارد، همانطور كه در بخش بعدي خواهيد فهميد. چرا H1 ها بسيار مهم هستند؟ ابتدا يك داستان براي شما تعريف مي كنم. كمي قبل، تجارت طبق معمول در حال زمزمه بود. من كار خودم را انجام مي دادم، وبلاگم را اداره مي كردم و مقالاتم را مي نوشتم. ترافيك وبلاگ من در مجموع بسيار خوب بود، اما تصميم گرفتم مجموعه ديگري از چشم در آن براي كمك به شناسايي پيشرفت ها استفاده كنم. يكي از اين پيشرفت ها به روز رساني يك H1 در يكي از مقالات من بود. در عرض سه روز، صفحه 85 درصد ترافيك ارگانيك بيشتري داشت. به علاوه، از صفحه 3 SERP به صفحه 1، موقعيت هشتم رفته بود! همه به اين دليل كه H1 را عوض كردم. من تنها كسي نيستم كه چنين تغيير چشمگيري را تجربه كرده ام. در واقع، برآمدگي من در ترافيك جستجو در مقايسه با يك فروشگاه محلي قطعات خودرو در هيوستون، TX، كه عنوان صفحه و H1 خود را تغيير داده است، چيزي نيست. نتيجه؟ نمودار همه چيز را نشان مي دهد: برچسب H1 - چگونه نتايج جستجو را براي فروشگاه محلي قطعات خودرو تغيير داد من نمي‌خواهم مانند يك فروشنده روغن مار با انبوهي از حكايات به نظر بيايم، بنابراين اجازه دهيد حقايق سرد و سختي را در مورد h1s و SEO به شما ارائه دهم. H1s هميشه يك عامل اصلي رتبه بندي بوده است. روندهاي زيادي در سئو وب سايت وجود داشته است كه آمده و رفته است، اما H1 هيچگاه اهميت خود را از دست نداده است. در جديدترين بررسي عوامل رتبه‌بندي جستجوي Moz، برچسب‌هاي عنوان به عنوان دومين عامل مهم رتبه‌بندي فهرست شده‌اند. اگرچه هميشه اينطور نيست، اما بسياري از آنها از برچسب عنوان يكساني استفاده مي كنند. و H1. برچسب H1 - الگوريتم رتبه بندي جستجوي گسترده گوگل H1 ها معمولاً از نظر بصري قابل توجه ترين محتواي صفحه هستند و احتمالاً مهمترين ويژگي SEO هستند. و در ابتدا، ممكن است به نظر نرسد كه H1 ها يك ويژگي "SEO" هستند، زيرا بيشتر در مورد آن است. كاربر الكترونيكي نسبت به بهينه سازي فني صفحه، درست است؟ درست! اين مسيري است كه سئو وب سايت در سال هاي اخير در پيش گرفته است. سئو وب سايت بيشتر در مورد بهينه سازي كاربر است تا بهينه سازي موتورهاي جستجو. از اين ايده كه كاربران متوجه H1 مي شوند ناديده نگيريد. مهم است. H1 يكي از قوي ترين عناصر SEO و UX در صفحه است كه در زرادخانه خود داريد. حالا بياييد نحوه استفاده از آنها را دريابيم. چگونه Killer H1s را ايجاد كنم؟ H1 ها راز بزرگي نيستند. واقعيت اين است كه تقريباً هر كسي كه چيزي در مورد SEO يا HTML مي داند از آنها استفاده مي كند. پس چرا من حتي اين مقاله را نوشتم؟ به اين دليل است كه اكثر مردم از آنها به اشتباه استفاده مي كنند. تا همين اواخر، حتي من متوجه نشدم كه وقتي H1s را مي نوشتم چقدر اشتباه كرده بودم. پس از پيچيدن به گوشه و كشف، دانش من در مورد H1 به سقف رسيد و در نتيجه ترافيك وب سايت من تغيير كرد. در اينجا قوانين ايجاد H1 آمده است. 1. فقط از One H1 استفاده كنيد. هر صفحه فقط به يك تگ H1 نياز دارد. دليلي براي استفاده بيش از يك تگ H1 وجود ندارد. چرا كه نه؟ اگر يكي خوب باشد، دو يا شانزده بهتر نيست؟ مطمئناً موتورهاي جستجو چندين H1 را در يك صفحه مي‌خزند، اما اولويت منطقي تگ معنايي H1 به اين معني است كه شما تلاش‌هاي سئوي خود را بر روي يك عبارت يا جمله كليدواژه متمركز مي‌كنيد، برخلاف بسياري از آنها. وجود بيش از يك H1 لزوماً موتور جستجو را گيج نمي كند، اما مي تواند قدرت SEO يك H1 را كاهش دهد. همچنين ممكن است در صورت استفاده از بيش از يك H1، گوگل صفحه شما را بيش از حد بهينه‌سازي در نظر بگيرد و در نتيجه ممكن است شما را جريمه كند. 2. H1 شما بايد موضوع صفحه شما را توصيف كند. در ابتدايي ترين سطح، H1 بايد توصيف كند كه محتوا در مورد چيست. اغلب، تگ H1 مشابه يا مشابه تگ عنوان شما خواهد بود. معمولاً تگ H1 عنوان پست يا مقاله وبلاگ شما خواهد بود. به طور معمول، تگ H1 به خواننده حس قوي از آنچه كه قرار است بخواند، مي دهد. 3. H1 بايد بين 20 تا 70 كاراكتر باشد. اگر H1 شما خيلي كوتاه است، فضاي ارزشمندي را هدر مي دهيد. اگر خيلي طولاني باشد، قدرت تگ را كم مي كنيد. با اين حال، اگر از همان تگ H1 و عنوان براي يك صفحه استفاده مي كنيد، بايد توجه بيشتري داشته باشيد. بهترين روش ها مي گويد كه عناوين بايد بين 40 تا 60 كاراكتر باشند تا بتوانيد بيشترين كلمات كليدي را در خود جاي دهيد. با اين حال، وقتي شروع به رسيدن به محدوده 50-60 كلمه كليدي مي كنيد، نرخ كليك شما شروع به كاهش مي كند. در نتيجه سعي كنيد به محدوده 30-40 كاراكتر پايبند باشيد. 4. تگ H1 خود را متمايز كنيد. H1 شما بايد مهمترين عنصر بصري در صفحه باشد. بايد بزرگ باشد. بايد قوي باشد. بايد قابل توجه باشد. شما بايد از هر عنصر بصري، قالب بندي و سبكي كه براي برجسته كردن آن چيز لازم است استفاده كنيد. چرا اين مهم است؟ به خاطر داشته باشيد كه H1 يك عنصر معنايي است، نه يك عنصر بصري، و حفظ اين تمايز مهم است. طراحان وب نيازي به اضافه كردن عناصر سبك با استفاده از تگ هاي معنايي مانند H1، H2 و غيره ندارند. با اين حال، در دنياي واقعي، سبك و عناصر معنايي تركيب مي شوند. پيروي از بهترين روش طراحي و توسعه به اين معني است كه مهم‌ترين برچسب‌هاي معنايي نيز مهم‌ترين عناصر بصري هستند. اندازه در طراحي وب و برچسب هاي معنايي در توسعه وب اهميت دارند. به هم پيوستن آنها در سئو وب سايت منطقي است. براي مثال خوبي از اين قالب‌بندي، وبلاگ را در Smart Passive Income بررسي كنيد. پت فلين H1 قطعا قوي است. نمونه اي از برچسب قوي H1 - درآمد غيرفعال هوشمند وقتي كد منبع را بررسي مي كنم، اين چيزي است كه مي بينم: كد براي برچسب H1 براي وبلاگ Smart Passive Income در اينجا يك مثال خوب ديگر از Ramit Sethi است. آيا مي توانيد حدس بزنيد H1 او چيست؟ تگ H1 - مثال راميت ستي H1 اين است كه "آيا از پتانسيل درآمد خود اطلاع داريد؟" 5. H1 هايي ايجاد كنيد كه تجربه كاربري خوبي را ارائه مي دهند. سئو وب سايت در چند سال گذشته به شدت تغيير كرده است. بزرگترين تغيير تا كنون تاثير تجربه كاربر (يا UX) بر سئو وب سايت بوده است. بهترين راه براي در نظر گرفتن SEO و UX با اين نمودار Venn است (براي دسترسي به لينك، بايد يك افزونه كروم را دانلود كنيد). تگ H1 - SE) نمودار ون كه سئوي اوايل دهه 2000 را با سئوي امروزي مقايسه مي كند. اين نمودار در سال 2012 منتشر شد. تقريباً يك دهه بعد، دايره سئو وب سايت يك دايره كوچكتر در يك دايره بزرگتر طراحي و قابليت استفاده خواهد بود. بخشي از دليل اين امر اين است كه موتور هاي جستجوگر گوگل به حدي تكامل يافته‌اند كه مي‌توانند آنچه را كه كاربران مي‌خواهند درك كنند، حتي زماني كه كاربران در حال جستجو و مرور هستند. به خاطر داشته باشيد كه به دليل يادگيري ماشيني، موتورهاي جستجو دائما در حال تغيير هستند. ديگر به دليل جابجايي الگوريتم، اختلالات گسترده SERP وجود ندارد. در عوض، تنظيم دقيق و پيوسته عوامل رتبه بندي جستجو بر اساس عادات جستجو و مرور ميليون ها كاربر موتور جستجو وجود دارد. به عبارت ديگر، نحوه تعامل كاربران با صفحه شما ارتباط زيادي با رتبه بندي صفحه شما دارد. و H1 يكي از مهمترين عناصر در صفحه شما است كه بر تعامل آنها تأثير مي گذارد. اين به اين دليل است كه قابل توجه است. پيام مي دهد. يك احساس را منتقل مي كند. قول مي دهد. H1 شما بايد به صورت آشكار با كاربر صحبت كند. بايد فرم باشه با دقت نشان داده شده و قرار داده شده تا كاربر شما بفهمد كه عنوان صفحه است و توضيح دهد كه صفحه در مورد چيست. 6. از يك كلمه كليدي دم بلند متمركز در H1 خود استفاده كنيد. باور كنيد يا نه، برخي از SEO ها استفاده از كلمات كليدي را در H1 خود توصيه نمي كردند. آنها فكر مي كردند كه مي توان آن را پر كردن كلمات كليدي در نظر گرفت، كه گوگل مدت ها پيش آن را جريمه كرد. خوشبختانه، در مورد استفاده از يك كلمه كليدي در H1، هيچ چيز پر از كلمات كليدي وجود ندارد. برعكس، گوگل از شما مي خواهد كه از يك كلمه كليدي در H1 استفاده كنيد. اين به خزنده هاي آنها كمك مي كند تا بهتر بفهمند صفحه شما در مورد چيست. اگر از يك كلمه كليدي قوي در تگ H1 خود استفاده نمي كنيد، گوگل همچنان مي تواند موضوع صفحه را پيدا كند، آن را به طور مناسب ايندكس كند و رتبه خوبي به شما بدهد. با اين حال، چرا فرصت ارائه تمام اطلاعات مورد نياز و مورد نياز گوگل را در كد منبع وب سايت خود ناديده مي گيريد؟ بهتر است از يك كلمه كليدي استفاده كنيد؛ گاهي اوقات يك كلمه كليدي دم بلند به طور خاص. اجازه دهيد با استفاده از يك كلمه كليدي ساده، "تست راهزن"، مثال واضحي از نحوه كار اين كار را به شما نشان دهم. اگرچه اين كلمه كليدي از نظر فني طولاني نيست، اما براي اهداف ما به خوبي كار مي كند، زيرا واضح، مختصر، قابل توجه و آسان براي استفاده در تگ H1 است. اين صفحه اي از وبلاگ Crazy Egg است. مقاله در مورد تست راهزن است. برچسب H1 - مثال كلمه كليدي دم بلند پيامك راهزن قابل توجه ترين عنصر بصري در صفحه "واژه نامه: تست راهزن" است. آن هم h1. تگ H1 - مثال "واژه نامه: تست راهزن". در اينجا حقايقي در مورد اين صفحه وجود دارد: عنوان: تست راهزن چيست؟ واژه نامه تخم مرغ ديوانه H1: واژه نامه: تست راهزن كلمه كليدي: تست راهزن رتبه آنها در زماني كه اين صفحه در ابتدا منتشر شد (متعاقباً به روز شده است)؟ صفحه 1 گوگل، موقعيت پنج! اين موقعيت تنها دو هفته پس از انتشار مقاله به دست آمد. اين مقاله رويكرد دم بلندتري دارد. كلمه كليدي در اين سناريو "هك تبليغات ويديوي فيس بوك" است. تگ H1 - نمونه هك ويديوي فيس بوك اين كلمه كليدي در عنوان وبلاگ گنجانده شده است و همچنين تگ H1 است. برچسب H1 - "هك ويديوي فيس بوك" در كد منبع و عنوان تنها دو هفته پس از انتشار، مقاله در صفحه يك، جايگاه 5 گوگل قرار داشت. تگ H1 - نمونه اي از كسب جايگاه عالي در SERP ها از طريق كلمات كليدي دم بلند به طور خلاصه: بله، من توصيه مي كنم از يك كلمه كليدي طولاني در تگ H1 خود استفاده كنيد. با اين حال از چند قانون ساده پيروي كنيد: مجبورش نكن آن را طبيعي كنيد چيزهاي كليدواژه را مطرح نكنيد! 7. با H1 خود به نيت كاربر پاسخ دهيد. به نظر مي رسد عبارت "نيت كاربر" برخي افراد را گيج مي كند، اما واقعاً بسيار ساده است. هر زمان كه محتوايي را مي نويسيد، مي خواهيد سوالاتي مانند: كاربر وقتي مقاله من را باز مي كند چه مي خواهد؟ قصدشان چيست؟ H1 شما بايد اين هدف را برآورده كند. اگر كسي «تاكتيك‌هاي سئوي پرخطر» را در گوگل جستجو مي‌كند، احتمالاً مي‌توانم تصور كنم كه به دنبال تكنيك‌هاي بهينه‌سازي سريع موتورهاي جستجو است كه رتبه‌بندي آنها را افزايش دهد. اگر بخواهم مقاله اي در مورد آن موضوع بنويسم (اوه صبر كنيد، انجام دادم!) سپس مي خواهم با H1 خود به منظور آنها پاسخ دهم. در اينجا نحوه عملكرد سفر قصد است. ابتدا كاربر يك ايده مي گيرد. سپس در گوگل جستجو مي كنند. تگ H1 - نمايش قصد كاربر، مرحله 1 آنها اين نتيجه اميدواركننده را در SERP مي بينند. تگ H1 - سفر قصد كاربر، مرحله 2 اگر روي آن كليك كنند، مقاله وبلاگ من را در مورد موضوع مي بينند. تگ h1 - سفر قصد كاربر، مرحله 3 (مشاهده نتايج جستجويي كه براي آن آمده اند) هدف من از آن تگ H1 اين است كه به آنها قول بدهم كه به دنبال آن بودند: برخي از تاكتيك هاي سئوي ساده اما خطرناك كه مي تواند ترافيك آنها را افزايش دهد. مارك پورتل در SEJ اينگونه توضيح مي دهد: به منظور داشتن چند تگ h1 عالي و بهينه سازي شده توسط مرغ مگس خوار، سعي كنيد بفهميد كاربر هنگام جستجوي كلمه كليدي مورد نظر صفحه چه مي پرسد و آن سوال را در صفحه با تگ هاي h1 قالب بندي كنيد. اجازه دهيد قوانين ايجاد h1 هاي شگفت انگيز را خلاصه كنم. فقط از يك h1 استفاده كنيد. h1 شما بايد موضوع صفحه شما را توصيف كند. h1 خود را متمايز كنيد. h1 هايي ايجاد كنيد كه تجربه كاربري خوبي را ارائه مي دهند. در h1 خود از يك كلمه كليدي دم بلند متمركز استفاده كنيد. به قصد كاربر با h1 خود پاسخ دهيد. وب سايت خود را در يك هفته با حسابرسي برچسب H1 تغيير دهيد. به عنوان يك امتياز، مي‌خواهم روشي عملي براي عملي كردن اين درس‌ها به شما ارائه دهم. من به شما يك تكليف مي دهم كه ممكن است ترافيك ارگانيك شما را تا 50٪ افزايش دهد. اكثر آنها مي توانند اين كار را در چند روز انجام دهند. من مي بينم كه بسياري از مردم زمان زيادي را براي انجام "مميزي محتوا" در وب سايت هاي خود تلف مي كنند. من مخالف مميزي محتوا نيستم. اما به جاي انجام يك مميزي كامل محتوا در وب سايت خود، پيشنهاد مي كنم ابتدا يك مميزي تگ H1 انجام دهيد. مميزي H1 سريع و آسان است و اين پتانسيل را دارد كه نتايج موفقيت آميزي در زمان هاي بي سابقه ايجاد كند. 1. دانلود Screaming Frog مي توانيد اين كار را از وب سايت Screaming Frog انجام دهيد. روي «ابزار SEO Spider» كليك كنيد. برچسب H1 - حسابرسي H1 با استفاده از فرياد زدن از (مرحله اول، وارد شويد) سپس روي «دانلود» كليك كنيد. براي استفاده از نرم افزار نيازي به خريد مجوز نداريد. با اين حال، اگر وب سايت شما بيش از 500 صفحه است، خريد مجوز ايده خوبي است. 2. Screaming Frog را باز كنيد. هنگامي كه شماو Screaming Frog را با موفقيت دانلود كرد، ادامه دهيد و آن را باز كنيد. برچسب h1 - مميزي h1 با استفاده از قورباغه جيغ. قورباغه جيغ باز 3. URL خود را تايپ كنيد. برچسب h1 - مميزي h1 با قورباغه جيغ، URL را تايپ كنيد. 4. روي Start كليك كنيد و منتظر بمانيد تا Crawl Process كامل شود. بسته به اندازه سايت شما، اين ممكن است چند دقيقه يا چند ساعت طول بكشد. تگ H1 - مميزي h1 با استفاده از قورباغه جيغ، فرآيند خزيدن را اجرا كنيد معمولا كمتر از يك دقيقه طول مي كشد تا Screaming Frog 500 صفحه را بخزد. 5. H1 را در نوار منو كليك كنيد. برچسب h1 - مميزي h1 با استفاده از قورباغه جيغ، روي H1 در نوار منو پس از خزيدن سايت كليك كنيد در اينجا، ليستي از تمام تگ هاي H1 در وب سايت خود را خواهيد ديد. برچسب h1 - حسابرسي h1. ليستي از تگ هاي h1 در وب سايت شما پس از فرياد زدن قورباغه 6. تگ هاي H1 را بررسي كنيد. روي منوي فيلتر كليك كنيد. تگ h1 - مميزي h1 با استفاده از قورباغه جيغ، فيلتر شده براي همه تگ هاي h1 ابتدا با انتخاب گزينه Missing در قسمت فيلتر، H1 هايي كه گم شده اند را جستجو كنيد. ليستي از تمام صفحات سايت خود را مشاهده خواهيد كرد كه فاقد برچسب h1 هستند. تگ H1 - ليست صفحاتي كه برچسب هاي h1 ندارند (از گزارش قورباغه جيغ) اولين وظيفه شما ايجاد يك h1 براي هر يك از اين صفحات است. (مگر اينكه، البته، دليلي براي اين كار نداشته باشيد. صفحه وبلاگ / من يك صفحه منو براي انتخاب مقالاتي است كه به طور مرتب در آنجا اضافه و به روز مي كنم، بنابراين من انتخاب كرده ام كه h1 را اضافه نكنم). روي «صادرات» كليك كنيد. برچسب H1 - مميزي h1 با استفاده از قورباغه فرياد مي زند (ليستي از برچسب هاي H1 گم شده ايجاد كنيد) مكان مناسبي براي ذخيره فايل پيدا كنيد. برچسب h1 - فايل H1 هاي گم شده از گزارش قورباغه جيغ را ذخيره كنيد اين يك CSV است، بنابراين مي توانيد آن را در اكسل باز كنيد. سپس، تمام h1 هاي «تكراري» را فيلتر كنيد. مي توانيد اين كار را با كليك كردن روي "تكراري" در منوي فيلتر انجام دهيد. باز هم، اين ليست را در يك CSV براي مراجعات بعدي ذخيره كنيد. در نهايت، تمام h1 هاي "چندين" را يك فيلتر اضافه كنيد. باز هم ليست را ذخيره كنيد حالا به منوي فيلتر برگرديد و «همه» را انتخاب كنيد. ليست را صادر كنيد. در اين مرحله، شما بايد چهار فايل CSV داشته باشيد. 7. تگ هاي جديد H1 ايجاد كنيد. وظيفه شما اكنون ايجاد تگ هاي جديد h1 براي هر يك از دسته ها است. با موارد گمشده شروع كنيد، به سمت كپي، چندگانه بعدي برويد و در نهايت همه h1 ها را دوباره كار كنيد. اگر وب سايت شما ده ها هزار صفحه دارد، ممكن است فقط بتوانيد روي پروژه تگ h1 با بالاترين اولويت كار كنيد: موارد گمشده. با اين حال، اگر وقت داريد، تمام h1 هاي خود را به روز كنيد تا با قوانيني كه در بالا ارائه كردم هماهنگ شوند. من فكر مي كنم تفاوت زيادي در ترافيك، رتبه بندي و عملكرد كلي سايت خود خواهيد ديد. سوالات متداول برچسب H1 تگ h1 چيست؟ تگ هاي H1 سرفصل اصلي يك مقاله وب هستند. در هر صفحه فقط بايد يك H1 وجود داشته باشد. آيا تگ هاي h براي سئو وب سايت مهم هستند؟ تگ‌هاي H براي سئو وب سايت مهم هستند، زيرا به گوگل مي‌گويند صفحه شما در مورد چيست، بنابراين الگوريتم مي‌تواند تشخيص دهد كه شما بايد براي كدام عبارات رتبه‌بندي كنيد. طول تگ H1 چقدر بايد باشد؟ اكثر كارشناسان مي گويند h1s بايد بين 20 تا 70 كاراكتر باشد. صفحه شما بايد چند h1 داشته باشد؟ صفحه شما بايد فقط يك h1 داشته باشد. اگر بيش از اين داشته باشيد، گوگل فكر مي كند كه در حال بازي كردن با سيستم هستيد و شما را جريمه مي كند. چگونه مي توان نتيجه گيري H1s را بهينه كرد؟ اگر اين مقاله را خوانده باشيد، بيشتر از بسياري از افراد در مورد برچسب هاي h1 مي دانيد. مهمتر از آن، شما دقيقا مي دانيد كه چگونه از h1s براي حداكثر تاثير سئو وب سايت استفاده كنيد. اگر براي ايجاد H1s، برچسب‌هاي عنوان، محتوا يا حتي SEO بهتر كمك مي‌خواهيد، با آژانس ما تماس بگيريد تا بتوانيم كمك كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد